|
Üdvözöllek a newperspective.gp-n! Az oldal az egyetlen, jelenleg is működő, magyar Panic! At The Disco-val foglalkozó rajongói honlap. Itt mindent megtudhatsz a bandáról, és persze van néhány plusz extra is. Az együttes jelenlegi tagjai Brendon Urie, Dallon Weekes és Spencer Smith. Nézz körül, kukkants be a média és a Panic! részlegbe, és érezd jól magad :) Remélem, elnyeri a tetszésedet az oldal, és megszereted ezt a fantasztikus bandát. Várlak vissza.
#####################################################
Bejelentkezés
| |
|
| |
|
Brendon Boyd Urie 1987 április 12-én született Las Vegasban. Énekes, tud játszani gitáron, zongorán, basszusgitáron, és harmonikán is. Jelenleg a Panic At the disco tagja, ahova eredetileg gitárosnak jelentkezett. Az együttesnek három lemeze van, az A Fever You Can't Sweat Out, a Pretty. Odd és a Vices & Virtues. Brendon feltűnt több FoB klippben, és néhány kisfilmben is. Jelenleg a Panic at the disco 4. albumán dolgozik. 2 nővére (Kara, Kyla) és két bátyja van (Matt, Mason). Menyasszonya Sarah Orzechowski.
Spencer James Smith 1987. szeptember 2-án született Denverben. A Panic! At The Disco dobosa. Egyike volt az alapító tagoknak, és a P!ATD elődjében, a Pet Salamanderben is játszott Ryan Ross és Brent Wilson társaságában.
Dallon James Weekes 1981. május 4-én született Salt Lake Cityben. A The Brobecks nevű együttes alapítója, és miután évekig a Panic! At The Disco turnézenésze volt, 2012-ben hivatalos tag lett, és részt vett az új lemez munkálataiban. Basszusgitáron játszik. Felesége Breezy Weekes, és két kisgyerekük van: Amelie és Knox.
| |
|
Jonathan Jacob Walker 1985. szeptember 17-én született Chicago-ban, és itt is nőtt fel, így ő az egyetlen, az eredeti (2.) felállásból, aki nem Nevada államban töltötte a gyerekkorát. 2009-ben hagyta al az együttest Ryan Ross társaságában, hogy a The Young Veins együttessel foglalkozzon. Azóta szólóelőadó, többnyire Chicago környékén ad koncerteket. Mielőtt ismét zenélni kezdett, Costa Ricán töltött pár hónapot a feleségével, Cassie-vel, és az állatait is magával vitte. :)
George Ryan Ross III. 1986. augusztus 30-án született Las Vegasban. A Panic! At The Disco alapítótagja, és eredeti énekese volt, mielőtt Brendon Urie csatlakozott hozzájuk. Elsődleges dalszövegíró és gitáros. Gyerekkorától kezdve ismerte Spencert, akivel legjobb barátok voltak. 2009-ben hagyta el az együttest. A The Young Veins óta nem sokat lehetett róla hallani, többnyire más előadók dalaiban segédkezik pl. William Beckett, More Amor.
| |
|
2/15 foglalt.
TOP
http://nessastar.gp
| |
|
www.deviantart.com képek.
www.patdnewssource.tumblr.com hírek
www.thesameband.livejournal.com hírek
www.patdbr.com képek
Az oldal nem áll kapcsolatban se a kiadóval, se a Panic! at the Discoval. Csak egy rajongói honlap, melynek célja, hogy minél többen megismerhessék az együttest, és a magyar rajongók értesüljenek mindenről, ami a bandával történik. Az oldal designjait én készítem, az írások (érdekességek, adatok, cikkek) is tőlem származnak, ezért másolni szigorúan tilos. A videók saját gyűjtésüek, a letöltéseket a magyar törvények szerint 24 órán belül törölnöd kell a gépedről. Minden hang-, videó- és képanyag a Panic at the Disco, a Fueled by Ramen, a Decaydance, a Friends or Enemies és az egyéb cégek tulajdona. Megértésedet köszönöm.
| |
|
|
The sound of Pretty. Odd. |
semmi hír. ...
A fiúk javában dolgoznak az új albumon, sajnos hírek nem nagyon szivárognak ki, úgy hogy most nem tehetek mást, mint várok. keresgéltem google-vel, és így bukkantam erre a 2008-as cikkre (tiszta friss, mi?:D)
Emo vagy nem emo - ez itt a kérdés! A texas-i kvartett új lemeze méltó folytatása az előzőnek - giccs, cirkusz, kabaré és keserédes dallamok.
,,Íme a youtube-fórumok közkedvelt, egzisztenciális mértékű problémafelvetése, mely az utóbbi években alapvetően meghatározza a kortárs könnyűzenéről folyó, hétköznapi diskurzus irányát és folyását. Egy valaha volt ideológia mellett elkötelezett szomorúszemű tizenévesek és egy kétségkívül fasisztoid hajlamú nehezen körülhatárolható réteg vív vérre menő csatákat, különböző internetes portálokon nap mint nap az olyan zenekarok kategorizálásáról, mint a Panic! At The Disco. Nem abból akarunk most kiindulni, hogy a Panic! At The Disco emozenekar-e vagy sem. Ezt a hamleti mélységű kérdésfelvetést hagyjuk meg a fórumokon összecsapó kérlelhetetlen megmondóembereknek és a filozofikus tinédzsereknek. Inkább induljunk ki abból, hogy a texas-i kvartett 2005-ös debütálólemezével a A Fever You Can’t Sweat Out-tal egy szempillantás alatt bekerült abba a viszonylagos heterogenitása ellenére is homogén zenekarcsoportba, mely az uralkodó zenei paradigma meghatározója és megalapozója. A Fall Out Boy, a My Chemical Romance, az AFI és felkerülve a listára a Panic At The Disco egy sajátosan poppos és rádióbarát, de mindazonáltal tagadhatatlanul gitáralapú és rockeredetű muzsikával tölti ki a zenei piacot fenntartó tizenéves ifjúság, tűnt idolok iránt kiáltó vágyának réseit.
Érdekes megfigyelni, hogy míg a 90-es években a tinilányok szobájának a falát Nick Carter, a Backstreet Boys , az N’sync, a Five és hasonló érzelmes szoftpopban utazó fiúzenekarok gigantposzterei tapétázták ki, addig manapság inkább Gerard Way, Pete Wentz vagy éppen a Panic At The Disco-ból Ryan Ross és Brendon Urie mosolyog ránk a myspacelányok rózsaszínre mázolt falairól. A négytagú amerikai zenekar lassan már-már emblemetikussá váló figurái az énekes-billentyűs Brendon Urie és a gitáros Ryan Ross (a maradék két zenésznek se neve se arca sincs) egy egészen sajátos szépség és férfiideál megtestesítői.
Brendon Urie arcában, testében és egész megjelenésében a férfikép és a férfiidentitás két szélsőségesen különböző pólusa kapcsolódik össze: egyrészről egy lányos, ártatlan, szende és érzelmes, törékeny fiúcska, másrészről viszont az arcvonásain megjelenő tagadhatatlan latino-elemnek köszönhetően egy markáns, férfias csávó, teszem azt mácsó. Az első album zenei és képi világa a kommersz könnyűzene berkeiben talán kissé szokatlan hangulatot sugárzott magából. A srácok texasi származása ugyanis erősen rányomta bélyegét nemcsak a mjúzikra, de a zenekar vizuális kultúrájára is. A cirkusz, a kabaré, a vaudeville, a századforduló zenés-táncos lokáljainak csiribiri univerzumát idézte meg a Fever You Can’t Sweat Out és az új album a Pretty Odd marad ugyanennél a keserédes, csillogó látszatvilágnál.
A cirkuszi gesztusok eltúlzott álpátosza már rögtön a lemez borítóján is tetten érhető: a cukorbeteg nagymamák ízléstelen nippjeit idéző giccses ornamentika találóan jellemzi a bandát és zenéjét. Igazi Tejszínhabrock, vagy talán érzelmes szappanzene, mely fülbemászó és keserédes dallamaival nem retten vissza a giccstől sem. Az új albummal hőseink gyakorlatilag hűek maradnak a debütálókoronggal lefektetett karneváli popesztétikához. A számok kivakarhatatlanul beleragadnak az ember fülébe. A klippes Nine in The Afternoon lájtos indulószerű meneteivel a második single That Green Gentlemanmeg beatles-es nyerseségével írja be magát a zenetörténetbe. Általánosságban elmondható, hogy a Pretty Odd valahol egy érettebb zenekarrá avatja a Panic! At The Disco-t. A dalok sokszor kidolgozottabbak, kiforrottabbak, mint az első lemezen, a hangszerelés is fantáziadúsabb. Emo vagy nem emo, azért érdemes belehallgatni."
A cikk linkje: http://www.szub.hu/?p=884
Kinek mi a véleménye? Mennyire értetek egyet a cikk írójával?
| |
|
|
én múltkor az egyik jórégi bravomban olvastam stílusokról és mindegyikhez írtak zeneajánlást is.az emóhoz a patd-ot írták xd.de sztem nem emo :D